Rate this post

זו עובדה שלא כל כך נעים להודות בה, אבל ביותר ויותר בתים מותקנות מערכות אזעקה ביתיות. לא כל כך נעים להודות בזה, פשוט כי המשמעות היא שיש צורך בהגנה נוספת על הבית מעבר לדלת ולמנעול. אבל זה המצב, ואפשר להתעלם ממנו או להיערך אליו ולהתגונן מפניו. אז מי שהחליט לחשוב צעד אחד קדימה ולהתגונן התקין מערכת אזעקה בבית, אבל יכול להיות שגם זה כבר לא מספיק. אם הפורץ נמצא בתוך הבית, כל מה שהמערכת עושה היא להודיע לכם ולו על כך. מה עושים משם? כדאי לשקול לחבר את המערכת למוקד.

מהם יתרונות השימוש במוקד?

ישנם מוקדים רבים ותפקידם הוא למעשה להפעיל סיירים שיכולים להגיב למערכות האזעקה. לאחר חיבור למוקד, אם האזעקה תופעל (כי המערכת תזהה כניסה לבית ולא יוקש קוד הזיהוי), יתקשר נציג מהמוקד אל מספר שתספקו מראש, ויוודא שמדובר בטעות על ידי בקשת סיסמא אישית שתקבלו. אם הסיסמא תהיה לא נכונה או שלא יהיה מענה, יישלח סייר לבית. הסייר הוא איש אבטחה מקצועי ומנוסה שיודע כיצד להגיב במקרה של פריצה לבית, כדי שאתם לא תצטרכו להתמודד איתו.

מי מחבר את המערכת למוקד?

נציגים מטעם המוקד יגיעו לביתכם כדי לחבר את המערכת הביתית למערכת האזורית של המוקד. באותה הזדמנות תבחרו קוד לשימוש עם המערכת וסיסמא שתתבקשו להגיד במקרה והאזעקה תופעל. תקבלו גם הסברים על הגדרת המערכת שלכם, אופן פעולתה ופרטים נוספים על פעולת המוקד.

איך בוחרים עם איזה מוקד לעבוד?

בדיוק כמו שיש סוגים רבים של מערכות אזעקה ביתיות, כך ישנים גם הרבה מוקדים שונים. חלקם מתגאים בצוות גדול ומקצועי, אחרים מציינים לטובה את זמן התגובה המהיר שלהם. הדרך הטובה ביותר לבחור היא לקבל המלצה מחבר או לקוח של המוקד שיוכל לספר לכם על נסיונו מול החברה. זכרו שהתשלום למוקד הוא לרוב חודשי, לכן תוכלו לעבור בקלות.

כמה עולים שירותי המוקד?

המחיר נקבע לפי סוג השירות שתבקשו, אך לרוב ינוע בין כשמונים שקלים למאה וחמישים